torsdag, februari 07, 2013

Dagen i all ära.

Vaknade och gjorde det vanliga. Morgnarna här hemma blir rätt långdragna för mig just nu, men jag behöver tid att komma igång och orka, annars blir hela dagen fel. Måste ta allt i lugnt tempo. Man måste lyssna på kroppen, ännu mer nu när jag inte bara har mig själv att tänka på.
Under dagen kom min bror över! Så mysigt att ha honom över, jag passar på att träffa honom så mycket som möjligt innan han åker, vilket är på torsdag, herregud! Jag vill inte att han åker!! Känns jobbigt faktiskt. :-/
Men men, vi alla är olika, och det där är vad han vill, ut och upptäcka världen, så då är det klart att han ska göra det!
Vi fikade, pratade, gosade med djuren, gick en promenad med Li och jag introducerade han till att börja spela ett roligt spel på mobilen, han blev fast direkt, och medan han spelade målade jag om mina naglar. :-)

Strax innan kl 16 gick han hem till sig, och jag till jobbet.. Trodde sedan att jag slutade kl 21, men kl 20 sa en arbetskollega att jag var den som gick hem 20.30, skönt såklart!
Albin hämtade mig med bilen (det var snooorhalt ute när jag gick till jobbet, höll på att dra omkull både en och två gånger, så det var skönt att slippa gå hem). Men den främsta anledningen till att han hämtade mig var för att jag skulle och köpa en jacka av en bekant, som jag hittade på köp och sälj sidan på fb. 80 kr, helt ny med lapp kvar, kap!

Nu har vi varit hemma ett tag, ätit lite godis som Albin hade köpt innan han plockade upp mig, och nu ligger vi i sängen och ska snart sova!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar