torsdag, februari 14, 2013

Chili oskulden är tagen.

Nu är Albins alla-hjärtans-dag-present klar. Fyra välfyllda matlådor med chili con carne, hahaha! Det roliga är att jag vet hur glad han kommer att bli över dessa, min fina! <3

Alltså är den oskulden tagen nu, jag har gjort min första chili. Betyg kommer senare, ifrån han som ska äta det. :-)
Som vanligt kunde jag inte hålla mig helt till receptet, gör nästan allt på måfå, men jag smakade av med en liten tesked, och det var helt okej, bortsätt från lökbitarna och de krossade tomaterna och de vita bönorna, dessa tre bovar smakade jag såklart inte på. Men jag smakade på skyn, och den var god! ;-)
Mamma har nog rätt när hon säger att jag är en "kräsen katta"....

ps. Han får sitt favoritgodis också, haribos frukt och cola nappar ;-)
ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar