lördag, februari 23, 2013

Lördag.

Dagen har inte kunnat börja bättre!
Jag vaknade av en underbar sol som lyste upp hela sovrummet, kröp över till Albins sida, och somnade om ett litet tag till.
Kl nio gick vi upp, Albin gick ut med Li, och jag fixade frukost.
Underbar frukost med färska frallor, honungsmelon, jordgubbskräm osv, mums!
Efter det gjorde jag mig i ordning. Sedan satte vi oss i bilen för att lämna ut lite Oriflame till några av mina kunder. Och nu har Albin släppt av mig och Li hos mamma och pappa, han själv åkte vidare till garaget.
Idag ska jag nog kolla på systers innebandymatch.

Idag är det ett riktigt vårväder också, hur härligt som helst.
Och idag går vi även in i ny vecka, välkommen vecka 25! Just nu känns det som om veckorna rullar på i en väldig fart.. Kul!

2 kommentarer:

  1. Vackra du! Vi måste planera in en fika någon dag så jag får se bebismagen irl!;) Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Annelie hälsar såklart!;)

    SvaraRadera