tisdag, februari 19, 2013

Jobb.

Igår innan jobbet han jag både med att måla skåpet och även ta en kopp te hos en vän, en kortis, innan vi båda skulle iväg på jobb.
Jobbkvällen gick bra.
Väl där fick jag dock höra att det krisade med vikarier till idag. Ett dagspass. Jag var ju redan insatt till kvällen. Men efter att ha ringt till sista vikarien utan svar fick jag ställa upp kände jag. Så idag ska jag gå delat, 08-13 & 16-21.
Jag är lite nervös över hur jag ska orka, haha. Men jag hoppas att det går bra. Om inte annat så sover jag gott inatt ;-)

Igår efter jobbet mötte Albin och Li mig utanför entrén. Sedan gick vi hem och tog då bilen till mamma och pappa. Jag hade sett på instagram att syster hade bakat bullar, så hos päronen blev det bullar och mjölk, mums!
Väl hemma igen ställde jag mig och gjorde en matlåda, så jag slipper laga något när jag väl kommer hem på timmarna idag. Då kan jag bara värma maten och har lite mer tid till att vila om jag är trött!
Tillslut kom jag i säng, och somnade vid strax efter 23.

Albins klocka ringde 06. Så sedan dess har jag legat och försökt hålla ögonen öppna och piggna till. Nu börjar jag bli det, så ska strax upp och göra i ordning frukost!
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar