torsdag, februari 14, 2013

igår, onsdag.

Natten till igår var dålig den med, men gårdagen i sig var helt okej! :-)
Jag tvättade två maskiner tvätt, och tre plagg för hand, gav badkaret en omgång med klorin, likaså handfatet och till klockan fyra fixade jag middag.
Efter det hoppade jag in i duschen, medan Albin åkte till Skobes, inte för att köpa bil utan för att prata om lite andra grejer. När han var klar där och jag i ordning gjord hämtade han upp mig och vi åkte till färgaffären och köpte färg, så nu kan jag börja måla skåpet när jag vill.
Sedan dumpade vi av lisan hos mor och far och efter det åkte vi mot Mellösa till Albins mamma och syskon för en "för-tidig-alla-hjärtans-dag-fika".
Kl 20 var jag hemma hos mamma och pappa igen, Albib åkte till gymmet när han lämnade av mig där.
Jag och mamma kollade på Sveriges mästerkock, åt rostsmörgås och tjattrade.

Igår var ju även kvällen när jag skulle säga hejdå till bror min. Jag var lite "nervös" över det, eftersom att jag jämt är så blödig (vilket inte blivit bättre nu under graviditeten) förstod jag att jag skulle börja grina, haha!
MEN, det gjorde jag inte, ovanligt för att vara mig.
Precis innan vi åkte hemåt hjälpte bror mig med att fixa Skype på luren, så nu kommer vi kunna ha så bra kontakt ändå. :-) Känns bra nu, han gör det han vill och vad mycket han kommer ha att berätta när han kommer hem.
Väl hemma somnade både jag, Albin och djuren gott. Så inatt har jag sovit bra igen, jag trodde nästan att det var något som skulle hålla i sig (den dåliga sömnen alltså) men det verkar det inte göra, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar