onsdag, februari 06, 2013

Onsdag.

Idag har jag inte gjort ett någe. Har varit en rätt seg dag faktiskt. Tills Albin kom hem, då lagade jag middag, som blev såå god! Lax, ris och sås. Blev även varsin matlåda tills imorgon, då båda jobbar!
Efter maten tog jag bilen till mamma och pappa, Albin gick över gatan till gymmet.
Väl hemma hos päronen sa pappa att det inte var någon mästerkock ikväll, utan fotboll. Suck!
Men var kul att ses ändå, har ju inte träffats varken i förrgår eller igår pga att jag jobbat, och så jobbar jag imorgon också. Så det var passande att ses ikväll.
Vi fikade framför fotbollen, Albin kom dit efter gymmet han med, så även han fick fika! :-)
Nu är vi hemma igen, jag har duschat och nu ligger vi sängen. Albin framför datorn och jag framför luren, sociala paret, haha!
Lisen leker helt galen med en leksak här i sängen, bebisen är livlig i magen, som varje kväll.. Igår kände Albin tydliga sparkar utanpå magen för första gången. <3
Limone ligger på mitt bröst och kelar. :-)

Nu ska jag krypa över till Albins sida, vi ska kolla på ett avsnitt av Ullared, haha!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar