söndag, februari 17, 2013

helgen i punkter.

De senaste dagarna har jag inte bjudit på så mycket text, inte bilder heller för den delen.
Lite av det vi gjort i helgen är,
- middag hos mamma och pappa i fredags.
- efter det åkte vi till svärfar och BM, slappade i soffan och gjorde varma mackor i ugn, mums.
- lördag (igår)! Albin jobbade under förmiddagen, jag och Li åkte till mamma och pappa, där även Melissa har varit (är) i helgen.
- matade änderna med mamma och Melissa.
- åt middag där, då hade Albin jobbar klart så han åt med oss.
- fikade
- jag "badade" Melissa, fyllde karet, satt med och smakade på hennes "kaffe och mat" schamponerade håret osv.
- vi alla kollade på mello, och åt popcorn.
- jag och Albin åkte hem skapligt, somnade i lagom tid.
- idag sov Albin och Li länge, jag var uppe tidigare.
- vi har städat lite.
- och nyligen har vi börjat målat skåpet jag fick av brorsan.
- och just ja! i fredags skypade jag och min fina bror, började nästan grina när jag såg honom, haha! Men höll mig, han såg ut att ha det såå bra, hihi! <3
- nu väntar jag på att det första lagret grundfärg ska torka så jag kan måla på lager nr två (täckfärg).

Hej så länge!
Bjuder på helgens instagram bilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar