måndag, februari 18, 2013

En liten önskan...

.. som förmodligen inte går i uppfyllelse. Eftersom att jag provat förut.
Men jag provar igen..
Jag skulle vilja veta vilka ni är som läser, hade varit roligt att få något hum om det. Jag vet ungefär 3-5 st, och jag vet även att ni är många fler än så, statistiken avslöjar er, hihi!
Och nu har det hittat hit ännu fler, vilket jag förstod att det skulle göra! ;-)

Så kan inte du (nära vän, gammal vän, bekant, främling eller nicke nyfiken) som vågar, bara skriva "hej, jag läser" i kommentarsfältet haha..
Eftersom att det sällan är någon som lämnar spår efter sig i kommentarsfältet så har jag verkligen ingen aning om vilka ni är, jo du då förstås mamma, du lämnar en rad då och då, och dig mormor vet jag också om ;-)
Men ni andra? Det hade varit så kul att höra av er!

Vem är du? Hur hittade du hit? Hur länge har du läst? Vad gillar du mest med bloggen?

2 kommentarer:

  1. Jag har kikat in här till och från i drygt ett år. Himla trevlig läsning, kul att se att allt är bra med dig :) Grattis till bebisen! Kram Verro

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har nyligen hittat hit och kikar in då och då! Har antagligen hittat dig via någon annan gravidblogg kanske? :) Mysig blogg och kul att läsa om andra som också väntar smått!

    SvaraRadera