onsdag, februari 20, 2013

Fika och shopping med fin vän.

Jag har nyligen kommit hem från Eskilstuna. Jag och Amanda bestämde oss för att åka dit och strosa runt lite.
En alldeles perfekt och mycket härlig dag har vi haft, lite shopping och god fika blev det.
Jag inhandlade mina första gravid/mamma leggings. Och jösses så sköna dom var, dessa kommer jag förmodligen bo i, extremt bekväma. Nu slipper jag ha leggings som sitter åt mitt på magen, så skönt!
Nittionio rikstaler, bra pris!
Jag köpte även en kjol på rean för 30 kronor, en kjol till ordinarie pris för 49 kronor och en fin tunika som passar perfekt med magen, och kommer göra efter graviditeten med! (jag vill gärna kunna ha det som jag köper nu, när bebis är ute också, så det gäller att tänka på vad man inhandlar).

Födelsedagspresent till syster hittade jag med, skönt att ha det gjort.
Och självklart handlade jag lite till bebis. Ett par tossor och strumpor. Dessa från serien Newbie, min absoluta favoritserie vad det gäller barnkläder. Alla plagg i den serien är verkligen hur fina som helst, helt i min smak!
När vår skatt väl tittar ut, kommer jag i princip att handla vartenda plagg i den serien och om det blir alla "killkläderna" eller alla "tjejkläderna" får vi ju se! ;-)

Idag blev jag även medlem på Kappahl. Eftersom att jag hädan efter kommer att handla mer där än jag gjort tidigare var det lika bra kände jag, med tanke på just den serien till barn, och över lag har dom ett bra utbud av barnkläder! Och då fick jag 50 kronor rabatt på mitt köp idag, tummen upp!

När jag kom hem diskade jag upp all disk, och strax därefter kom Albin från jobbet, nu är han och tränar och jag ska strax börja med maten, något så simpelt som potatismos och fiskpinnar blir dagens middag.
Glamoröst va? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar