tisdag, februari 12, 2013

Fettisdagen.

Igår avslutade vi kvällen med frukt och dryck i sängen, äpple, banan och honungsmelon, riktigt gott!
Sov sedan riktigt dåligt. Hade någon velat ha mina djur hade man fått pengar för att ta dom, var det inte Limone som väckte mig var det Li. Och svårt att somna om blir det också när pulsen går upp och man blir irriterad på de fyrbenta..
Tillslut, efter lite skäll från mig kom dom äntligen till ro.
När morgonen väl kom gjorde jag i ordning god frukost. Och efter det surfade jag runt och jämförde babyskydd hit och dit, och läste en massa information. Har även smsat med en vän och frågat henne om råd!
Kl 16 hämtade mamma mig, vi åkte till djuraffären och sedan hem till henne (och pappa). Jag frågade även henne om råd om babyskydd, så nu har jag nog bestämt mig om vilken det blir! :-)
När vi kom hem bjöd syster mig på en semla som hon gjort, och efter ett tag började jag och mamma med maten, kyckling, potatisklyftor, mototsstavar och broccoli i ugn, smaskens!
Anledningen till att jag ätit middag där idag och för att jag tillbringat hela kvällen där är för att min fina A har varit fast i Sala från kl 11.30-17.30 då deras jobbarbil gick sönder, och efter lite bärgning, verkstadsbesök (utan något positivt resultat), middag ute, osv. Kom det äntligen en annan chafför och hämtade hem dom och flyttade över deras gods till hans bil och körde ut det till kund bättre sent än aldrig. Så min fina kom inte hem förrän kl 21. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar