söndag, februari 03, 2013

En dag på Babyproffsen.

Dagen startade med frukost, promenad med lisan och en dusch för min del.
Sedan bar det iväg mot Eskilstuna som planerat. Till Babyproffsen.

Vi har nu beställt en barnvagn, tjihoo, lycklig tjej!
Som jag har letat och jämfört hit och dit, äntligen hittade vi rätt, den vi tycker passar oss, vår smak och våra behov bäst. Så skönt!
Längtar tills vi får hämta hem den. :-)

Jag är ju en person som gärna jämför det mesta, och det har jag även gjort vad det gäller gravidbola, vilken jag tycker är finast av alla tusentals haha. Och tillslut bestämde jag mig och hade tänkt klicka hem den, men idag hittade jag favoriten på Babyproffsen, perfekt!
Så den fick såklart följa med hem, jag älskar den redan!

När vi kom hem till Flen igen stannade vi till hos mamma och pappa och visade den vagn vi valt :-)
Nu är vi hemma, jag har satt igång en maskin tvätt och vi har lagat mat, köttbullar, potatis och brunsås.
Efter maten kände jag mig lite frusen, så nu ligger jag i sängen och äter kinapuffar, skön och behövlig vila.

Senare ikväll är vi bortbjudna på tacos. Men tills dess blir det lugna puckar.
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar