torsdag, februari 21, 2013

En orkan i garderoben.

Igår efter middagen åkte vi till mamma och pappa, som varje Onsdagkväll. Kollade på Mästerkocken, Mia på Grötö och fikade som vanligt, jag tycker det är så mysigt att skaffa små "rutiner/traditioner" mitt i vardagarna. :-)
Väl hemma hoppade jag in i duschen, och sedan i sängen.
Igår hade även jag och bror min bestämt att vi skulle Skypa, man han loggade aldrig in. Lite tråkigt, men när jag la mig i sängen för att sova fick jag kontakt med honom över fb chatten. Så där skrev vi lite. Han hade haft fullt upp hela kvällen, med flytt till nytt boende.
Men jag är så tacksam för mailkontakten där, så det räcker egentligen! :-) Men sen kan det ju vara kul ibland att se varandra över Skype också. :-)

Idag har jag absolut ingenting planerat, men finns lite mindre roliga sysslor att göra. Som, tvätta en maskin tvätt, dammsuga, och det tråkigaste....ta reda på min garderob, det var inte länge sedan jag städade den, men jag är expert på att lika fort stöka ned den. Så nu ser det ut som om en orkan har varit där inne.. Suck! Vi får se om jag tar tag i det, eller inte! En sak som jag ska göra är att måla mitt skåp på insidan, det har dröjt lite att få det klart nu när jag jobbat och så, men snart så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar