torsdag, februari 21, 2013

Eftermiddagen.

Äntligen har jag landat i soffan... Min rygg värker så :-/
Istället för att baka tog jag mitt förnuft till fånga och städade garderoben, så underbart skönt att ha det gjort! Efter det lagade jag lite middag, köttbullar, potatis, brunsås och stekt lök. (löken till Albin).
Detta är helt klart en favoriträtt hos mig, och likaså hos Albin, så vi äter det rätt ofta.
Efter det var min finaste så snäll och tog disken och även ett varv med dammsugaren, skönt att slippa det när man har ryggont.
Medan han gjorde det bäddade jag rent, så ikväll blir det extra skönt att krypa ned i sängen, älskar renbäddad säng <3

Albin ska snart iväg med grabbarna, han ska sälja en lyft, en bil-lyft.
Och medan han gör det tänkte jag baka. För senare ikväll ska vi över till Albins mor, så då tänkte jag ta med mig nybakat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar