lördag, februari 02, 2013

Fredag och lördag.

Efter middagen igår slöade vi i soffan ett tag, innan vi åkte mot Katrineholm, för att hälsa på svärfar och BM.
Där var vi hela kvällen, kollade tv och åt onyttigt gott :-)

Idag startade vi dagen med god frukost. Efter det åkte Albin för att hjälpa en bekant med dennes bil. Jag mötte upp mamma och Melissa på byn. När alla ärenden var uträttade åkte jag med dom hem, väl där kom även Albin och min bror över. Vi fikade på semlor och bara slappade i soffan..
Efter fikat åkte jag, A och bror hem till brorsans lägenhet. (jag har inte nämnt det här, men min fina lillebror flyttar till Spanien, Barcelona om två veckor) (läs; ledsen och orolig syster) så han rensar i sin lägenhet, vi hjälpte honom att köra lite prylar som han ska spara hem till mor och far. Plockade även med oss ett skåp som jag har fått av honom, gulle han och tänka på mig innan han sålde det, gratis fick jag det med! Väl där smörade jag till mig fyra fina korgar också, snällt av honom!

Kvällen har vi spenderat hos Albins farmor och "plastfarfar". Mycket trevligt, fika och popcorn framför tvn.

Nu kom vi nyligen hem.
Vi har gjort oss i ordning för natten och fotograferat magen, idag gick vi in i vecka 22.. Nu har jag gått mer än halva graviditeten. Det tickar på!! :-)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar