onsdag, september 28, 2011

Västerås igår.

Igår åkte jag, Anna & Bella till Västerås, för att besöka Ikea! Jag kom därifrån med en halv kasse och en större kartong. En "hylla", 3 glasburkar, ljus, galgar och två "hänghyllor" (bild kommer). Efter det besökte vi några affärer i shoppingcentrumet, bl.a Hm, Skopunkten, Vila, Vero Moda, Gina Tricot och en inredningbutik. Jag kom ifrån affärerna med två ljus, en kanna, strumpor, ett par pyjamasbyxor och ett par skor, jag hittade som vanligt ett par fina stövlar på damavdelningen, stl 36. Och som vanligt var dom även förstora, så jag fick göra som annars, kika åt barnskorna. Där hittade jag faktiskt ett par skitsnygga stövlar, Bella blev avundsjuk och tyckte det var tråkigt att barnskorna endast går upp till stl 35.! : ) Det är ju inte kul att behöva handla barnskor, men ett plus är att det är billigare!

Vi lunchade sedan i Eskilstuna på Chopchop, godare mat får man leta länge efter! Vi var hemma klockan halv fyra, och fyra började jag jobba. Till klockan nio! Efter jobbet åkte jag hem till mor & far, mamma ville träffa mig och Li, (inte setts på dryga veckan eftersom att dom har varit i värmen). När jag kom hem strax efter tio, närmare halv elva hoppade jag i de nyinköpta pyjamasbyxorna och gick upp till Anna och pluggade. Var hemma igen klockan tolv!.




saker från Ikea.


skor.




kannan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar