torsdag, september 01, 2011

killen på Expert och 2 serviser.

Klockan är 11.
Och jag har redan hunnit med några nödvändiga saker idag.
Jag har varit på ett möte klockan 10, jag har hunnit ringa Expert (för frågor om Onoff, min garanti på telefonen, min försäkring på den och osv.) Killen i andra änden var trevlig, och jag fick bra svar på mina frågor ;) Mer sånt!.
Självklart har jag även hunnit med en promenad, och så har jag även beställt hem mina födelsedagspresenter hihihi!
Jag visade min mor vad jag ville ha i födelsedagspresent för några veckor sedan, hon sa att hon skulle visa pappa det så han också var med på det, och tyckte det var en bra present. Det tyckte han såklart, så igår sa mamma att: "om du fortfarande vill ha den där servisen så kan du beställa den nu". Så det har jag gjort idag.

Jag har letat efter fina serviser många gånger, men aldrig hittat någon i min smak. Men nu så, jag är totalt förälskad.
Mamma & Pappa ska köpa matservisen som är på 40 delar delar till mig. 12 mattallrikar, 12 djupa tallrikar, 12 assietter, 1 ovalt uppläggningsfat, 2 karotter samt en såsskål.
Och min fina sambo ska sedan köpa kaffeservisen, (roligt att ha båda serviserna i samma serie.) Jag är såååå glad! Kaffeservisen är på 39 delar & innehåller, 12 kaffekoppar med fat, 12 assietter, 1 kaffekanna, 1 sockerskål samt 1 gräddkanna.

Jag har bilder på serien, men dessa bilder är inga bra! Så jag ska ta egna när allt kommer hem till mig. Då ska ni få se, serviserna är såååå fina!

Gud så fint jag ska kunna duka till alla kalas som ska hållas med i framtiden. :) Både till middagen och till fikat!

/ glad tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar