torsdag, september 01, 2011

den där svarta blusen.

Nu sitter jag och väntar på att Anna Oooo ska duscha klart.! När hon är klar ska vi gå och luncha på thairestaurangen!
Efter det, (runt klockan 15) ska jag åka in till Katrineholm och träffa Emelie, och det ska såklart bli väldigt trevligt. Det går alltid så långt emellan gångerna vi ses. Men idag har vi iallfall spikat att vi ska ses.

När jag var i Katrineholm med Anna i Tisdags, hittade jag inne på en butik en blus som jag gillade väldigt mycket. Men jag blev lite för snål när jag såg prislappen, så den fick inte följa med hem. Nu har jag inte kunnat sluta tänka på den där blusen. :/

Och nu har min kära livskamrat sagt att han vill köpa den åt mig, urgullig. Så om den fortfarande finns kvar i min storlek idag, får den komma med hem till min garderob. hihi!

/ glad tjej *2 som har en fin vän, sambo, livskamrat, kille, man, hunk etc. :) Kärt barn har många namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar