onsdag, september 28, 2011

på min födelsedag. 24/9 - 11

Hade jag tjejerna över på kvällen, dom kom klockan 18. Och sedan var jag i säng klockan 03.30. Jag tyckte kvällen blev väldigt lyckad. Och dagen efter fick jag veta att det tyckte även mina flickor, alla tyckte det var skitkul och trevligt. Så det kändes kul!

Det blev inte på många bilder tagna under kvällen, vi satt mest i sofforna och spelade "tjejmiddag" spelet. Sedan berättade vi flera läskiga berättelser för varandra, några blev rädda, några inte. : ) Lyssnade på musik och drack god dryck!. (Jag hade gjort en melonbål som de flesta verkade gilla riktigt mycket, båda skålarna var iallfall slut inom en timme. ;) )

Tjejerna tyckte att jag borde fixa detta igen, och jag behöver ju faktiskt inte fylla år för att bjuda över mina vänner, så självklart kan jag ha det snart igen!.



bordet, tidigt på kvällen - senare på kvällen.


här tror jag att någon berättar "något lite läskigare".



fint inslaget paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar