lördag, september 10, 2011

Eskilstuna.

Jag har inte skrivit här sedan i torsdag förmiddag. Då jag trodde att min kväll skulle spenderas hemma hos mor&far, men så blev det aldrig. Istället gick jag upp till Anna O, och vi hade en pluggkväll. Och jag kom igång bra tyckte jag, intressant som sjutton var det iallfall!

Igår var jag ledig, och spenderade förmiddagen hemma hos Julia, vi gjorde det som vi brukar, inga ovanligheter. När jag kom hem började jag plocka här hemma, och runt halv fem kom Sabina över, hon har varit saknad! Vi pratade om allt som hänt sedan vi senast såg. Skrattade och fikade, jag hade ju morotskaka i frysen som jag tinade upp! Simpelt.
När Albin sedan kom hem från jobbet (runt strax efter fem) så gick Sabina i samma veva. Och Albin sa att Douglas och hans tjej Sandra undrade om vi ville med till Eskilstuna, jag sa att mig spelar det ingen roll för, Albin fick välja. Han ville dit, så vi åkte dit. Var hemma hos Chrissie & Johan runt sex-halv sju. Vi satt i vardagsrummet, lyssnade på musik, slötittade på Idol, pratade, skrattade, drack osv. Strax efter nio gick vi ned på stan, till bowlinghallen närmare bestämt. Vi beställde in mat och dryck, därefter spelade vi en omgång bowling. Sedan drog vi oss hem till C & J igen, och efter ett tag där hemma drog vi oss hemåt, kvällen var verkligen jätte kul. Tack, Chrissie, Johan, Albin, Douglas, Sandra, Daniel & Vikner. : )

bilder kommer. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar