onsdag, september 07, 2011

stellagos.

Det blev inget Katrineholm igår, lagom när vi stannade till vid mammas jobb för att hälsa på henne, ångrade Alexandra sig och sa att hon inte orkade.! Så vi struntade i det, vi gjorde mamma sällskap på hennes lunch. Sedan körde jag hem syster! Då fick jag ett sms av Astrid som tyckte att vi skulle ses, så jag ringde upp och sa att jag skulle komma! Åkte till Malmköping och kollade deras nya lya, fint och mysigt!. Vi lunchade på byn och sedan blev det inte så mycket mer, för hon skulle iväg och jobba klockan 16.
Påväg hem mot Flen ringde Mika och sa att jag kunde komma över om jag ville, så det gjorde jag! Och var kvar där enda till klockan 23. Vi hann med, två fikor, ett besök i skatehallen (Villen skulle åka). Ett besök på Lager 157. Och ja såklart massa prat och bebisgos. Senare på kvällen kom även Christoffer och Ida över. Så det var trevligt. När jag kom hem var det sängdags direkt.
Nu sitter jag här, tråkigt väder utanför. Jag ska snart upp på staden och besöka bokhandeln för att köpa lite skrivblock tills imorgon. Ica ska med få sig ett besök, köper eventuellt jäst så jag kan baka bullar i eftermiddag : )

jag gillar att det är fult väder ute, då behöver man inte få någon ångest för att man sitter inne. ;P


Massor av Stellagos. de 4 översta i min famn. :) Jag med Stella i bärsele, tur att Angelica inte har några som helst problem med att låna ut lilltjejen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar