lördag, september 10, 2011

Min morgon & dag.

Min morgon började så härligt. Jag vaknade av att Albin gick upp, jag fortsatte sedan att sova. Efter ett tag vaknade jag igen och bestämde mig för att gå upp. När jag kommer upp är det helt tyst i lägenheten, och jag tror att Albin har åkt någonstans. Kollar telefonen, om han skrivit något sms, men inte det inte. När jag gick in i badrummet hittade jag honom liggandes i ett varmt bad. Det såg så skönt ut, så jag kröp ned där jag med. I ett färdigordnat bad, skööönt! Fick fotmassage av min älskade. När vi efter ett tag gick upp, gjorde vi iordning frukost och la oss i sängen och åt den, slappt. Därefter gick jag upp och gjorde mig iordning för dagen, så min morgon var kanon, pigg var jag med även fast jag fick i min en och annan cider & shot igår. Men däremot min fina, han mådde inte bra imorse. Efter badet och frukosten började bakfyllan helt plötsigt krypa sig på. Så han hamnade inne på badrummet ett tag, haha!
Vi åkte sedan till Albins farmor för att hämta hem Lisen, som sov där inatt! Där blev vi som alltid annars bjudna på fika. Och var kvar där i ca 2 timmar. Nu är vi hemma, Albin ligger och sover i soffan brevid mig, och vet ni vad jag precis gjorde.!!

Plockade upp mina seeeerviser som kom igår, men som vi hämtade ut idag. Jag är så glad, allt var helt och sååå fint som jag föreställt mig. Precis som jag trodde, och ja jag är mycket glad!

bilder kommer. . .

När Albin vaknar ska jag fråga vad han vill göra ikväll. Det finns fem alternativ.

- gå på 40års fest hos mammas och pappas granne (som även jag och albin känner).
- eskilstuna med samma folk som igår, gå ut på någon krog.
- hem till svärfar m. sambo.
- mika pratade något om någon middag? eventuellt dit om det blir ågot av det.
- eller slutligen bara vara hemma, (jag röstar inte på detta alternativ.) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar