fredag, september 16, 2011

en fin vän ♥

Efter middagen igår blev det inte som jag tänkt mig, Albin åkte iväg till garaget, och jag tog en sväng hem till svärmor, eftersom att hon är utbildad massör, tog jag såklart en helkroppsmassage, som var välbehövlig.

Idag har jag varit på promenad med Li, och sedan träffat en av de bästa killkompisar jag har, vi träffades när vi började ettan på gymnasiet. Sedan i slutet på tvåan hoppade jag av och eftersom att han bodde/bor i Gnesta sågs vi inte så värst ofta, senast jag såg honom var när jag gratulerade honom för studenten på utspringet, och innan dom åkte iväg på sitt flak. Idag hade han tydligen haft riskettan på Hasses trafikskola. Och när den var klar ringde han mig, vi tog en promenad till skolan, och satte oss i caféterian och pratade gamla minnen, vad som hänt sedan dess och skrattade tills tårarna rann (som på lektionerna i skolan) :) När han sedan gick till tåget och jag upp till min datorlektion kunde jag känna en saknad efter när vi satt på våra lektioner och hade så fruktansvärt kul åt allting.

Det var iallfall superkul att träffa honom. Den 26/9 skulle han börja sin intensivkurs på Hasses, och då lånar han en av deras lägenheter i en veckas tid, så då ska vi nog kunna umgås ännu mer. Eventuellt en vinkväll eller två. :) Dock skulle nog den spåra ur om jag känner oss rätt, så vi kanske ska hålla oss till promenader och fikastunder. :) Åh fina du, du är underbar!

Jaja, snart kommer mina kära sambo hem, vi ska då åka mot Eskilstuna och besöka Jula & Rusta :) Efter det kommer nog Natalie & Philip över för lite mat och sällskapsspel ( det vanliga ) eller så åker vi hem till dom, det får vi se!

1 kommentar: