onsdag, september 21, 2011

ett snabbt hej!

Som ni såg i mitt tidigare inlägg skulle min helg (som var) och veckan nu vara fullspikad med sysslor. Och så har det även varit, därför har jag ej haft minsta lilla stund ledig till att sitta här. Nu tog jag mig en liten kort stund till att skriva några rader här medans vattnet till matlådan kokar upp! Hela morgonen har gått åt till att sortera tvätt, tvättat, hängt tvätt, tagit av soffklädseln för att tvätta den, en promenad med Li i regnet, och nu ska jag göra matlåda till jobbet. Jag jobbar 13-20.30.

Har även hunnit prata med bästa mormor i telefonen.. Bara av att prata med henne blir jag glad! :) Vi bestämde en träff på Söndag! Jag lääängtar!. :)

hejdå / stressad tjej!

bilder och text om vad jag gjort alla dagar kommer att komma. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar