måndag, september 26, 2011

tre timmars promenad. :)

Kom nyligen hem!

Imorse ringde jobbet klockan 07.40 och ville att jag skulle jobba, så jag ställde upp! Var där klockan åtta. Dagen på jobbet gick bra, och fort.! När jag kom hem klockan ett åt jag en tårtbit från tårtan som finns kvar från helgens firande. Därefter tog jag en långpromenad med Li, precis när vi skulle gå hörde Pauline av sig och ville göra mig och Li sällskap, hon och hennes lilla hund!

Det blev verkligen en lång promenix, på 3 timmar! Och det var såå skönt, och trevligt!

Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm, idag blir det pommes och korv till middag!

Idag kommer även mor&far hem ifrån Cypern, där dom varit i en vecka! Jag har saknat dom, och åker säkert över dit ikväll och tar en kopp te!

(Uppdateringar om veckans och helgernas tillställningar kommer komma lite då och då framöver) tiden är knapp, som jag kan sitta här!

glad tjej idag, lönen imorgon blir tydligen mycket mer än vad jag trodde. Och det är ju aldrig fel! :)




de små!


en rätt stor anledning till att jag inte vill flytta till någon "större stad". hur fint och mysigt är inte detta?!



vi hälsade även på kossorna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar