tisdag, september 13, 2011

today.

Jag vaknade och kollade ut genom fönstret för att se vad det var för väder, och jag ansåg att det var ett riktigt perfekt shoppingväder. ;) För sådana väder finns ju, eller hur? När det är grått och mulet, regnet hänger i luften och det är en hård vind ute. Ja iallfall.

Jag ringde Anna och frågade om hon var sugen på TunaPark, och det var hon! Så vi drog oss dit. Gick några varv där inne, träffade min svärmor där också. Så vi tog en fika med henne innan hon skulle vidare till Katrineholm. Jag kom därifrån med 3par trosor, en ring & en tröja till mig. Sedan köpte jag även present till Albins bror som fyller 20 år imorgon. Och är så nöjd över presenten, jag vet att han kommer att gilla det!. Vi avslutade med en lunch, på Wok Kitchen! Jag tog Kycklingvårrullar med ris, mummms!


ringen som jag köpte, häftig va?! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar