tisdag, september 13, 2011

söndag - måndag.

Lördgaskvällen spenderades hemma hos Daniel, med honom och Albin. Sedan en tjej vid namn Jonna och hennes syster. Trevligt och lugnt. :)
Vi kom i säng skapligt, trötta båda två.

På Söndagen minns jag inte riktigt vad vi pysslade med på förmiddagen, men på eftermiddagen åkte jag hem till mor & far, och Albin till garaget. Jag planerade att göra pizza hemma hos päronen, och bjuda alla på det. Så så blev det, jag bakade 6 pizzor. Och det var väldigt gott. Senare på kvällen åkte jag och Albin över till Christoffer och Ida, fikade och kollade på tv. När vi sedan kom därifrån kände jag mig risig i halsen, och anade att en förkylning var på G. Så jag svängde förbi macken för att inhandla halstabletter.

Mycket riktigt, igår vaknade jag upp och var förkyld. Men jag tog mig iväg till Datorkursen som vi hade klockan 13-14.30. Efter lektionen fikade jag och Anna på Orlog, sedan gick jag hem och la mig på soffan ett tag, Albin kom hem men åkte till garaget direkt. När han sedan var påväg hem klockan 19, beställde vi hämtmat. Och myste i soffan en längre stund. Runt 21 åkte vi ut till svärmor, vars ena hund har fått små valpar. Så kvällen bestod utav valpgos. Natten till idag var hemsk jag var/är så förkyld, usch!.



pizza med min fina familj.



fika med rara Anna : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar