onsdag, september 28, 2011

toooday.

Idag sov jag alldeles för länge, min kära Samuel ringde mig och frågade om jag ville luncha med honom idag, så klockan halv tolv möttes vi utanför trafikskolan och gick vidare upp på byn för att luncha! När jag satt där med honom ringde rara Astrid, hon ville ha med mig till Eskilstuna, så jag gick med på det. Hon kom till mig strax efter klockan 13, och 14 var vi i Eskilstuna. Hon skulle köpa träningskläder och skor först och främst. Men hittade endast de förstnämnda. + lite annat med. Jag köpte ett par byxor och världens finaste klänning/tunika! (bild kommer).

När jag kom hem mötte jag min käraste i dörren, då skulle han iväg till Järna och kolla på bil! När han kommer hem ska vi mysa framför tv, (har jag bestämt, utan att prata med honom).

Först ska jag plocka lite här hemma, pyssla med det jag köpte på Ikea och även ta tag i disken.!

Vi ses mina underbarningar.

(Idag fick jag ett par strumpbyxor gratis för att jag hade en Iphone, ordninarie pris var 99kr.) Nice att man kan få gratisprylar pga sitt telefonval! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar