tisdag, september 13, 2011

i min ensamhet.

Jag sitter hemma helt själv, egentligen vill jag över till mor&far. Men eftersom att jag är sjuk så vågar jag inte, jag vill inte smitta ned dom. Eftersom att dom åker utomlands på måndag!. Albin är i garaget, så jag har endast djuren som sällskap!

Det är faktiskt lite skönare än vad jag trodde det skulle bli. Jag har tänt massvis med ljus och så sitter jag här och skriver. Förkylning har inte blivit det minsta bättre. Jag la mig i ett varmt bad tidigare idag, med en förhoppning av att det skulle bli bättre i snoken. Men icke! Dock var det ju skönt för stunden, så jag kryper eventuellt ned i ett till. Med min intressanta bok, vård och omsorgsarbete i händerna! Sen blir det bara till att slappa framför tvn. Får se när min fina kommer hem igen, han kanske kan köpa med sig något onyttigt men gott hem.


Detta (denna app) har jag haft kul åt/med i några dagar nu, fy satan så ful man kan bli! :) hahaha!
jag har fulare bilder än detta, men publicerar jag dom kan ni inte sova gott inatt! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar