torsdag, januari 31, 2013

Igårkväll.

Godmorgon.
Jag ligger än i sängen, har läst favoritbloggarna, och kollat instagram.
Li ligger och sover under mitt täcke, och Limone i sin elementbädd. Här stressar ingen i huset upp.
Idag har jag inga speciella planer. Jag har skickat ett sms till en vän med ett "dagens förslag" vad vi skulle kunna hitta på. Men jag vet ju inte om hon är "ledig" eller ens har lust, vi får se!

Igår hemma hos mamma och pappa var det trevligt. Innan vi åkte dit stannade vi och hämtade ut paketet och köpte nya järntabletter till mig.
Väl där hemma kollade vi på tv och fikade på goda bullar och kokosbollar.. :-)

Ps. Bebisplagget var så underbart fint som allt annat vi köpt! Dock var det ju en pyjamas, men det höll varken jag eller mamma med om, alldeles för tjock för det. Mer som en tunnare overall. Och den var för en tremånadersbebis (vilket jag dock visste). Så mamma sa att denna kommer passa perfekt som en tunnare overall i September och under sensommarkvällar! I september är ju vår lilla skatt 3 månader.

Nu; frukost!
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar