onsdag, januari 30, 2013

Igår.

Igår gick jag över till Amanda på förmiddagen. Drack te, kollade på odjuren när dom busade, pratade, skrattade osv. Där var jag kvar till halv fyra. Då gick jag och lisan hem. Precis då kom Sabina över, vi hamnade vid köksbordet som vanligt och hade det kul, haha! Pratade lite strunt, det finns verkligen människor till allt!
Kl 16 kom Albin hem, med sig hade han kebabtallrik till mig och pizza till honom. Onyttigt men gott, extra gott var det denna gången, för det var länge sedan jag åt hämtmat (har lyckats dragit ned på det, trots att kebab och pizza ofta lockar). Så nu får det dröja ett tag till tills nästa gång jag ska trycka i mig det igen!

När Sabina åkte hem kl 17, gick Albin och tränade. Då gick jag över till Amanda igen. Odjuren lekte vilt och vi bakade kladdkaka! Fikade på det framför tvn, en mysig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar