söndag, januari 13, 2013

Helgens sista dag.

En seg men skön dag.
Som vanligt på helgen sov vi länge, och åt lång frukost.
Efter det la jag mig i ett varmt "lavendel"bad. Det doftade ljuvligt i hela badrummet.
Medans jag låg där och njöt åkte min käraste och hjälpte en vän med en fyrhjuling.
Efter det långa badet kröp jag ned i sängen igen, ville mysa med lisan som låg och slumrade så sött, väl i sängen somnade jag.. Vaknade sedan av att Albin kom hem.
Nu är klockan tre, och jag går fortfarande runt i bara trosor och Albins stora tröja. Känns som om det inte är någon större mening med att göra sig i ordning idag.

Just nu står A och lagar söndagsmiddag, vilket blir köttbullar, potatis och brunsås. Namnam!
Jag hör att han även tar disken, så skönt! Då slipper jag det.
Ikväll blir det mys i soffan med go'saker framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar