tisdag, januari 29, 2013

Två lata, sjuka dagar.

Veckan har startat med två lata och sega dagar. Det är till stor del förkylningens fel. Om jag inte vilar brukar mina förkylningar kunna sitta i väldigt länge. Så nu när jag är så duktig på att vila hoppas jag att den snart släpper.
Min mamma och syster är med sjuka, förkylda. Så igår tog jag och lisan en promenad hem till mamma, och det var så skönt! Milt ute! Och där var vi sedan hela dagen, en riktig sjuk&tjej stuga blev det, vi alla fyra (jag,mamma,syster&li) låg i soffan och snorade medans vi snackade strunt.

Idag har jag inte hunnit göra något speciellt. Ätit frukost, och nu hade jag precis tänkt att gå ut med lisen. Men just då plingade hyresvärden på och skulle fixa lite med dörren, så promenaden med gumman får vänta lite.
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar