lördag, januari 05, 2013

Bullar på jäsning.

Vi är hemma ifrån mamma och pappa nu. Jag hann allt som jag tänkt innan vi åkte. Plocka om lite bland inredningen, och så bakade jag chokladmuffins med kokos och hallon, när jag gjorde det tog A disken. + det hann vi även med en handling på Ica.

Maten hos päronen var som vanligt god. Efter den låg vi alla i soffan, fikade lite på det och kollade på tv.
Pappa och Melissa gick till lekparken en kortis med, dom tog även med lisan, så hon fick sin kvällspromenad då, blir bara ut för en sista kiss senare.

Nu kollar A på Sagan om ringen medan jag bakar bullar. Just nu står degen och jäser.
Det blev lite gjort idag ändå, imorse kändes det som om dagen bara skulle gå och man inte skulle få något gjort, men icke!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar