torsdag, januari 17, 2013

Mia på Grötö.

Igårkväll åkte vi som sagt över till mina föräldrar, fikade och kollade på tv.
Sveriges mästerkock var ju lika bra som vanligt! Så kul att se på!
Efter det var det ju första avsnittet av Mia på Grötö.
Och HERREGUD! vilket härligt program. Jag älskade det från start, längtar redan till nästa avsnitt. Hon är ju såå underbar den där Mia!!
Det är så sällan jag kollar på tv, men några program följer jag iallafall, men dom är lätträknade, och så går dom olika tider under året, så så fort jag hittar något som är i min smak är det kul! Nu har jag iallafall en tvkväll i veckan, Onsdagar!
Program som jag annars följer och absolut inte vill missa är;
Ensam mamma söker.
Bonde söker fru.
Solsidan.
Just nu går ju inga av de ovanstående så då är det ju perfekt att Sveriges mästerkock och Mia går.

Idag har jag känt, och känner mig sliten. Är trött och har huvudvärk.
Började dagen med frukost, ett glas C-vitamin, ett glas smoothie med fil, mjölk och hallon och en ostsmörgås till det.
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar