måndag, januari 14, 2013

Full rulle hela dagen.

En trött jag idag.
I förmiddags tog jag en promenad hem till Anna. Vi hade inte setts på länge, så det var kul att träffas, verkligen på tiden. Förut bodde vi grannar, då sågs vi nästan varje dag, men sen vi flyttade har det blivit mer sällan. Men idag fick vi som sagt till en dejt iallafall.
Strax efter fyra hämtade Albin upp mig, och vi åkte för att köpa en ny duschstång, och krokar till mina lyktor som nu, med krokarna kommit upp i köksfönstret genom att hänga på gardinstången, finfint.
Middagen idag blev fisk och potatismos.
Efter det åkte vi och köpte sängbord. Såå fina, bra pris och med bra förvaring, precis vad jag letat efter. Helt i min smak!
Så dessa skruvade vi ihop på vardagsrumsgolvet och åt samtidigt godis. Nu har jag städat och möblerat om i sovrummet, blev kanoners. Med andra ord är jag rätt trött nu. Ska bli så skönt att krypa till kojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar