lördag, januari 12, 2013

Köttbullar mitt i natten.

Igårkväll var vi över till Philip och Natalie, vi gjorde tacos, åt, och drack gott ifrån deras tassimo och hade det bra!

Idag sov vi länge, åt lång frukost.. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa. Fikade lite, och kl 15 åkte jag, pappa och mamma ned och kollade på systers innebandymatch, vinst med 4-3. När vi var där åkte Albin till sin bror och var i garaget ett tag.
Vid halv sex var det middag hemma hos päronen mina. Och efter det kollade vi på V75 och hoppades på att våra hästar som vi tippat på skulle springa bra... Så blev dock inte fallet, inga vinstpengar till oss.
Efter det åkte vi ut till P & N ikväll igen. Blev inte där så länge, var hemma igen kl 23. Då ställde jag mig och gjorde köttbullar, haha! Och nu blev jag nyligen klar med det, 23.45.
Tänkte skalla kudden nu, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar