måndag, januari 07, 2013

Seg natt och dag.

Trots att jag kände mig trött igårkväll och nästan slumrade till i soffan medans grabbarna satt i köket, var det sedan nästintill omöjligt att somna. Hur kan det bli så, helt plötsligt är man inte trött alls, fast man var supertrött en kvart innan.
Albin var inte heller trött, och hans klocka ringer ju 06.00. Så jag blev efter ett tag stressad över att han inte heller somnade, stackar'n. Haha man är ju knäpp ibland. Men tillslut somnade vi båda, då var nog klockan runt 01.30.
Jag har annars inga som helst problem att somna, men nu har jag haft det två kvällar/nätter i rad. Märkligt! Hoppas det inte blir en ond cirkel av det!

Så idag sov jag såklart längre än annars. Gick upp och åt sen frukost vid lunchtid. Gick en promenad med lisan, och nu har jag nyss ätit upp tårtbiten som jag såg till att spara igår. Mums!
Nu ska jag ta tag i disken, och sedan börja med maten. Kyckling, ris och sås!

Ikväll får vi främmande..
Philip och Natalie kommer över och gratulerar Albin.
Längtar redan.
Lisan och Essi får leka av sig, Albin och Philip spela tvspel ihop och jag och Natalie får prata av oss. Se så många flugor i en smäll. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar