fredag, januari 25, 2013

Sängen, min bästa vän.

Idag har jag legat i sängen till kl halv två. Djuren har självklart gjort mig sällskap.
Jag har surfat runt på massa olika hemsidor och kollat på bebisprylar. Hittar så mycket fint, sparar allt fint i en mapp, och så får vi se så småningom vad som hittar sin plats hemma hos oss. :-) Samtidigt som jag gjorde det bökade det ordentligt i magen, låg och kände med handen på alla sparkar, det var faktiskt första gången jag kände sparkarna på utsidan av magen ordentligt, önskade då att Albin med var hemma, så han med hade fått känna det..
Hoppas det är lika livligt där inne ikväll, då kanske Albin får chansen att känna det..

Kl halv två kom min syster förbi, hon är lika sjuk som jag, tydligen mamma med. Hon skulle dock ändå ut och roa sig ikväll, jösses alltså! Den tiden är ett minne blått, när man orkade ut och parta loss fast man var sjuk. Det hade jag aldrig orkat nu, gammeln kommer och tar mig mer och mer, haha!
Trots att hon med var sjuk gav hon mig lite energi. Så vi fikade på lite glass, och medan hon provade kläder (det var därför hon kom, hon behövde kläder till kvällen) så diskade jag all disk, plockade i köket och skurade golvet i badrummet.
Nu har Albin kört hem henne, det gjorde han direkt när han kom från jobbet.
Jag ligger återigen i sängen. Har nyss ätit en banan, och ska nu hitta orken till att åka och handla ihop med min kära sambo.
Önskar er en trevlig kväll och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar