fredag, januari 25, 2013

Fortfarande sjuk :-/

Jag är så förbannat förkyld, och det är så tråkigt, nu när det är helg och allt och min fina är hemma. Dock känns det ju bättre mitt under dagarna, och vi har inga planer på att göra något ansträngande ändå! Men iallafall!
Inatt har jag vridit och vänt mig, balanserat upp med kuddar så jag typ suttit och sovit, vaknat sjuttioelva gånger för att snyta mig. Usch! Man känner sig så äcklig när man är förkyld..
Jag ligger fortfarande i sängen, ska snart gå upp och göra frukost och sen tillbaka hit igen och avnjuta frukosten i sängen.
Det känns som om jag är täppt i hela näsan, runt ögonen och upp i huvudet. Och i och med det så vaknade jag med huvudvärk, men den har börjat försvinna nu, tack och lov!
Ett riktigt gnälligt inlägg, men det bryr jag mig inte om. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar