onsdag, januari 02, 2013

Onsdag.

Idag slog mig tanken lite snabbt att jag kanske ska plocka undan julen här hemma. Men ändrade mig snabbt. Några dagar till kan den få lysa med med sin närvaro.

När jag satt vid datorn och gjorde det som jag brukar göra framför den, läsa favoritbloggarna och surfa runt på lite allt möjligt.
Klickade jag hem ett par nya gardiner till vårat sovrum, på rean. 159 kronor! Kap! (jag har kollat på dom för länge sedan, men var då för snål när dom var till ordinarie pris, tur att jag var det, och tur att jag hittade dom på rean nu) Superfina, passar perfekt för kommande årstider, vår och sommar (även fast det är ett tag kvar dit). Det kommer bli så fint!

Nu, ladda en maskin tvätt och börja med middagen så den är klar när Albin kommer hem från jobbet.
Efter det, hänga tvätt och slå in paket.
Ikväll, hem till mamma och pappa för att fira min mor som fyller år. Mysigt, och gott med fika, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar