fredag, januari 18, 2013

Silviakaka.

Kl 16.30 kom Albin hem. Då åt vi, och middagen var kanon enligt honom. Därefter åkte han till jobb nr 2. Och jag gick över till Linnea igen, pratade strunt i soffan i ca timmen. Sen skulle dom iväg och träna. Då gick jag hem igen. Ställde mig och strykte lite dukar och gardiner. Tog tag i middagens disk. Lagom efter det kom A hem igen, dock bara för att svira om till träningskläder, så vi hann i princip bara hälsa på varandra! Hur orkar karln? När han gick till gymmet började jag baka, en Silviakaka. (Albin hurtbulle och Malin onyttig slöfock!!) haha!
Precis när kakan var klar kom A hem, och även tjejerna från gymmet. Jag skulle bjuda på lite fika. A ville även bli klippt så det gjorde jag lite fort medans tjejerna roade sig själva i köket! :-)
Kvällen var kanon! God kaka och gott sällskap.
Efter det somnade jag gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar