fredag, januari 25, 2013

Igår berättade vi hemligheten.

Igårkväll var en spännande kväll! Vi (jag, med Albins godkännande ;-)) Gick ut "offentligt" till vänner och bekanta med att vi väntar barn. Vi har ju valt att bära på den "hemligheten" tillsammans med familj och endel vänner ganska länge själva. Men igår kände jag att det var dags att släppa bomben, haha! Sagt och gjort.. Vi fick så många grattis, och andra fina värmande ord, underbara människor.
Så nu kan jag äntligen skriva lite kring det här på bloggen, säkert inte i så stor skala, eftersom att jag känner att detta med graviditeten och så är lite privat, men endel saker delar jag såklart med mig om.
Om fina inköp, bebiskläder, lite tankar osv. Det har jag längtat efter att kunna göra!
I måndags skrev jag att jag och Albin skulle iväg och göra något vi aldrig tidigare gjort, det var såklart ultraljudet!
Och vad häftigt det var, att få se det lilla livet där inne. Vi valde att inte ta reda på könet, så här i bloggen blir namnet bebisen eller h*n.
Det var full rulle inne i min mage, inte en lugn stund, utan en livlig en.
Och allt såg bra och fint ut! Vilken lättnad att få det bekräftat! :-)
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar