söndag, januari 27, 2013

Gårdagen.

Igår var det en segstartad lördagsmorgon. Vi vaknade rätt sent, åt frukost, efter det hoppade jag i ett bad, Albin spelade lite tvspel, mamma ringde mig, pratade en bra stund, jag gjorde mig i ordning och efter det körde A mig till mamma och pappa, medan han åkte vidare till sina grabbar, dom skulle ut på isen och åka bil.
Jag, mamma och pappa åkte och fikade på lager 157, mamma shoppade med.

På eftermiddagen var det dags för åtta års kalas för mammas gudbarn, mycket trevligt!
Väl hemma igen fick jag ganska snart ett sms av Sabina, hon ville att vi skulle ta en kvällsfika, så efter att hon slutat jobbet kl 21 plockade hon upp mig.
Och jag var inte hemma igen förrän strax efter kl 01. Precis lika trevligt som alltid!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar