onsdag, januari 30, 2013

Idag.

Har jag haft en så tråkig förmiddag. Har inte haft något att göra, inte haft orken heller. Tröttheten är inte rolig!
Skickade ett meddelande till Albin;
"Jag har så tråkigt, skjut mig".
Han tyckte inte speciellt synd om mig, han svarade bara;
"Hitta på något som du tycker är kul då".
Hmm, lättare sagt än gjort!
Men nu har dagen äntligen rullat igång. Jag har satt igång en maskin med tvätt, diskat, varit ute med li, och nu tänkte jag fortsätta plocka lite här hemma.
Har även fått sms om att jag har paket att hämta ut på Ica.
För ett tag sedan beställde vi de första bebiskläderna, det blev tre par byxor, tre kortärmade bodys, två mössor, en sparkdräkt och en filt. Även en pyjamas, men den var restad, så det är den som kommit nu. Tänkte hämta ut det senare i eftermiddag, det är ju såå roligt att öppna och kolla på dessa små, fina kläder som vårat barn ska bära om några månader. <3
Allt de andra som kom för cirka två veckor sedan ligger redan i barnets egna byrå, fint vikt, dock inte tvättat ännu, men det hinner vi.. Här ska inte stressas.
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar