torsdag, december 01, 2011

1 december.

Och första advent har redan varit, och julmusiken spelas konstant här hemma, en del julpynt har med hunnits med, ja och även 9 julklappar inköpta. Jag älskar allt med julen, och allt juligt här hemma, på staden, hos andra, på jobbet etc gör mig så glad.

Förutom julpyssel så har jag hunnit med mycket annat som plugg, en mysfrukost med Anna, gjort ett prov i skolan, gått på lektion, jobbat (rätt mycket), hälsat på mor och far såklart, varit i Eskilstuna och Katrineholm och shoppat julklappar (och även lite till mig själv). Städat! Torkat golv, dammsugit, städat badrum/toalett, några handlingar, tandläkarbesök osv.

Tänkte visa några bilder av lite julinspererat pynt.

Adventljusstake.

Apelsiner, det finaste pyntet i juldagar enligt mig.



Toalettdörren fick även ett hjärta på sig.


mer bilder på pynt kommer att komma, tro mig!. :) Varenda ledig stund som jag har hemma sysselsätter jag mig med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar