måndag, december 05, 2011

Godkväll.

Idag har jag varit ledig. Så jag och Li gosade längre än vanligt i sängen idag. Sedan åt jag god frukost, rostade smörgåsar och varm choklad med grädde! Hur gott är inte det :) Det kommer förmodligen drickas allt för många glas av nu när vi välkomnar julen och vintern. (idag har det ju faktiskt snöat) :D

Annars idag så har jag varit och hämtat ut mina glasögon som tydligen var klara idag, dessa har jag gått med hela dagen idag, och jösses så bra jag ser i dom. Och det bästa av allt är att jag slipper huvudvärken framåt eftermiddagen-kvällen. När jag tog på mig glasögonen märkte jag tydligt att jag inte alls sett bra! Så detta var på tiden.

Efter att jag hämtat hem dom kom fina Amanda över på fika. Vi pratade om livet och hade det trevligt. När hon sedan kilade hem till sig tog jag och Albin en promenad upp till Ica för att köpa kaffe. Därefter trodde jag att det skulle bli soffläge hela kvällen men istället tog vi bilen till Katrineholm. Så nu ligger jag i svärfars soffa och uppdaterar er om min dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar