söndag, december 11, 2011

Mycket gjort.

Efter att jag bjöd på inlägget under så åkte jag och Albin till Bettna, där han skulle hämta någon bildel hos en vän. Vi stannade på macken och köpte frimärken till mina julkort som jag sedan la på brevlådan så nu är dom påväg ut till våra nära och kära :). Väl i Flen igen svängde vi förbi mina päron, precis när vi kom skulle mamma göra korv med bröd till lunch. Så vi lunchade där. :)
När vi kom hem igen började jag baka pepparkakor för tredje gången i december :) Nu är dock hela degen som jag bakade förra helgen slut, och efter x antal plåtar idag har vi pepparkakor för ett helt kompani.

Har dessutom hunnit med att skicka in en Oriflamebeställning. :) Längtar redan efter de underbara produkterna. Varav två var presenter till min karl, som blir 23 den 6 januari.
Och så har jag slagit in några fler julklappar. :) Det är ju alltid lika kul.

Vi har även hunnit med en adventsfika. Thomas och Sandra kom över, jag (vi) bjöd på lussebullar, pepparkakor, kaffe och clementiner. Nu lämnade dom precis oss, och jag har lagt mig i soffan, med Li i knät och Libelle bakom nacken. Och skulle nog vilja ligga här hela kvällen. Men Albin sa precis något om att han tyckte vi skulle besöka hans mor, så så kanske det får bli. Det var faktiskt evigheter sedan vi var där.

Mellan alla sysslor idag har jag även tvättat 8 maskiner tvätt. :) Så nu är allt rentvättat, underbart!

Julkorten jag skickade i år såg ut såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar