söndag, december 04, 2011

klar med klapparna.

Denna dagen började med att han som jag bor med fick frukost på sängen utav mig, onyttig sådan. Men vad gör det?! Vi firade in andra advent och även att vi idag har stått ut med varandra i 3 år och 10 månader, hur är det möjligt ;)

När vi väl kom upp från sängen åkte vi mot Eskilstuna för att inhandla de sista klapparna, och det är nu gjort, vi är helt klara och det känns mycket skönt. Jag köpte även två klappar till mig själv, ett nytt skal till min svarta underbara älskling, (läs: telefonen).
Och sedan var jag inne på Åhlens för att köpa en skiva till mamma (ej julklapp) utan hon bad mig köpa den till henne. (Så skulle jag få pengar för den senare). Väl där inne hittade jag ett ställ med "alla tidernas julkalendrar, vilken är din favorit". Och jag ville köpa mina två favoriter, men blev för snål, men köpte iallafall en, mysteriet på greveholm ♥. Hur bra är inte den? Så det ska jag kolla på ikväll. Efter att vi har haft gäster, för mor&far + svärfar m. sambo kommer på adventsfika klockan 19, myyys!

Vi har även hunnit med en fika i Hälleforsnäs, för att fira Ville som blev tre år för några dagar sedan. Så han fick present och vi fick tårta! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar