torsdag, december 22, 2011

ut i skogen. till hästar & orörda snötäcken.

Idag har jag bara varit hemma, usch så många dagar jag bara varit hemma nu, visst är det skönt. Men jag gillar att ha mycket att göra med, och det har inte funnits mycket av den varan. Därför längtar jag efter vår "hetsiga" jul som andra uppfattar den :) Jag längtar efter alla fina människor man träffar den helgen, all familj och släkt. Det ska bli mysigt.
Imorgon skulle vi till Albins pappa m. sambo för att fira jul. Men jag och Albin kom idag överens om att vi åker ut till dom redan idag. Det ska bli så mysigt, dom är i deras sommarstuga (där dom alltid firar jul) så vi ska tillbringa 1 1/2 dag mitt i skogen och det kommer se ut som ett riktigt vinterland och jag kommer njuta. Njuta av den lugna miljön, all fin snö, (inget slask), hagarna med de fina "emil-hästarna" som jag säger, sådanna med lång man och lugg och hår som täcker hovarna. Det kommer bli så bra, och så skönt! Pratade med svärfar nyss, han skulle sätta igång värmen i lillstugan, så det är en behaglig temperatur när vi ska skalla kudden. Åååååh, mys!

Syster m. pojkvän ska sova i vår lägenhet inatt. Tack för det, hade dom inte kunnat sova här hade vi inte kunna åkt ut idag redan, med tanke på missarna. Jag vill inte lämna dom själva så länge, (jag vet att dom klarar det) men jag vill att dom ska ha närhet och folk omkring sig så ofta så möjligt, mina bebisar.

Nu ska jag packa ihop en liten väska att ha med.
Vi hörs, ha en bra dag idag och imorgon mina vänner.!

1 kommentar:

  1. desamma fina du <3 ska vi ses nån dag? va händer på juldagen? <3

    SvaraRadera