fredag, december 02, 2011

sköna kväll.

Jag sitter i ena soffan och uppdaterar er om mitt liv, Albin ligger i den andra och kollar på tv. Vi inväntar Philip och Natalie, jag har saknat Natalie. Fin människa det där.
Jag bjöd hit henne på ett sms.
"Hej fining. Är du sugen på att bli fuller och fnittrig ikväll.? Det är jag, och jag har köpt JULcider vill dela dom med dig :)"

Det föll hon för, så dom är påväg.
Det var länge sedan jag hade en så skön och underbar kväll som denna, bilderna längre ned i inlägget säger det känns det som!

Den nakna sanningen, osminkad och iklädd pyjamas i soffan.
Det är skönt med Philip och Natalie, då kan man vara så, osminkad och i pyjmas alltså, utan att "skämmas". Vi ses oftast i mjukiskläder, haha!




Har ni smakat julcidern, om inte!? Gör det! Den är supergod, enligt mig. Äpple och Kanel, mummms.




Ikväll får mina nya glas komma till använding, glaset på bilderna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar